piątek, 13 stycznia 2017

Ostry sex telefon

To był cholernie sex telefon samowite, tchnął w nasze usta rozchylone, a ja tylko skinąć głową na znak zgody. Po Kamil zeszła na dół na kawę, podczas gdy czekał na mnie, wykończone w łazience, suszone moje włosy i ubrałam, przeżywając każdą chwilą naszego spotkania, jak to zrobiłem. Czułem mój tyłek pulsował rytmicznie, bolesne, ale bardzo mile widziane przypomnienia. Byłem jeszcze tak mocno, że prawie każda z spunk Kamil miał wyciekły z mojego tylnego fragmentu jeszcze, więc nadal czułem slimy i pełne. Na podróż powrotną ja przyniósł prostą lnianą granatowy letnie sukienki, które osiągnęły punkt o cal nad kolana i śmietany lekkiej kurtki tak, że byłbym komfortowo w samolocie. Dzisiaj byłem gołymi nogami z kremem klina obcasie sandały. Gdy dotarłem do salonu, Kamil wzrok i wilk gwizdnął. Zrobiłem trochę makiety kręcić i uśmiechnął się do siebie. Mimo, że oba powinny być poczucie winy, sex telefon było sex telefon poradność czy żałuję w ogóle. Zadzwonił mój telefon komórkowy. Było N, dzwoni, aby zobaczyć, jak pogrzeb poszedł. Wyznam czując pierwsze trochę ukłucie winy na dźwięk jego głosu. Odwróciłam się od Kamil twarzą do ściany, a ja miałem małą głosem rozmowę. I tak naprawdę sex telefon chcesz dostać się długo wyciągnięta dyskusji, ale N nalegał na moją radę prosząc o jakiejś korespondencji my otrzymaliśmy dziś rano, co potrzebne pilną odpowiedź. Ponieważ był wyjaśniając różne opcje, nagle usłyszał charakterystyczny dźwięk zamek opuszczane za mną. Zanim zdążyłam się zastanowić, co to znaczy, ręce Kamil dotknął moich ud i zaczął przesuwać sukienkę do góry i nad moją talię [źródło: sex telefon ] To było jak uderzył w brzuch z pożądania. Możesz zadzwonić do mnie cały oszukiwania, sex telefon rządu nazwy pod słońcem, ale nic w moim życiu sex telefon cieszy mnie tak bardzo jak tego momentu, moment mój ex-kochanka przeniósł krocze moich majtki na bok i pchnął jego sex telefon we mnie, podczas gdy moi głos chłopaka w moim uchu. Natychmiast byłem tak mokry jak ja kiedyś, tak mokra, że ​​moje soki sex telefony kapała ze mnie na dywanie. Z moją wolną rękę i wyciągnął rękę, żeby uspokoić się o ścianę, jak Kamil powoli tam iz powrotem. Zamknęłam oczy i kołysał się łagodnie w rytm swoich znakomitych uderzeń. Musiałem zacisnąć zęby, aby powstrzymać się od jakichkolwiek innych gratisów odgłosy jak zbliżył orgazmu, a Kamil oczywiście domyślić co za walkę, która była, bo puścił moje biodra, przygotowując się wbrew moim rozstawione od siebie ud zamiast. Z jednej strony wziął słuchawkę i trzymał go do mojego ucha, abym mógł utrzymać się obiema rękami na ścianie, a drugą położył na usta, żeby stłumić moje jęki rozkoszy. To była ogromna złość sytuacji tak samo jak stymulacji mojego łechtaczka i sex telefonie usta, które doprowadziły mnie do gwałtownej kulminacyjnego, wiedząc, że byłem wijącego się na koniec kutas Kamil do ścieżki dźwiękowej głosu N w moim uchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz